Use of screens, books and adults' interactions on toddler's language and motor skills: A cross-cultural study among 19 Latin American countries from different SES

Lucas G. Gago-Galvagno*, Angel M. Elgier, Angel J. Tabullo, Edson J. Huaire-Inacio, Angela M. Herrera-Alvarez, Carmen Zambrano-Villalba, Frania R. López, Emmanuel Herrera-González, Olivia Morán-Núñez, Neyra J. Ochoa-Vega, Chrissie Ferreira de Carvalho, Rosario Spencer, Juan José Giraldo-Huertas, Perla del Carpio, Erika Robles, Carla Fernández, Silvia Requena, Pilar Rodríguez, Yoysy Rondón, Alexis L. RuizAda Tibisay-Echenique, Gris Hidalgo, Carlos R. Hernández, Mirna Lacayo, Esther Angeriz, Gabriela Etchebehere, Fernando José Mena, Delia Magaña de Ávila, Susana C. Azzollini, Stephanie E. Miller

*Autor correspondiente de este trabajo

Producción científica: Contribución a una revistaArtículorevisión exhaustiva

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Use of screens, books and adults' interactions on toddler's language and motor skills: A cross-cultural study among 19 Latin American countries from different SES'. En conjunto forman una huella única.

Keyphrases

Psychology