Alfabetización digital en la gestión estratégica de los restaurantes de comida rápida

Rafael Castillo Saenz, Carhuapoma Mezarina Ruddy Vanessa, Cueva Rios Maria Alina, Flores Sotelo Willian Sebastian, Salas Zeballos Victor Ramiro

Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículorevisión exhaustiva

Resumen

The general objective of this study was to explain the incidence of digital literacy in the strategic management of fast-food restaurants in a Shopping Center in Comas 2021. This research had a quantitative approach, basic type, explanatory level, non-experimental design of cross-section. The population was made up of 68 collaborators responsible for the management of the restaurants. The research showed that the model used does contribute to the variables, since a p-value <0.05 and a Cox and Snell adjustment were obtained that allows to affirm that the variability of strategic management depends probabilistically between 38% and 44.7% of the digital literacy.

Título traducido de la contribuciónDigital literacy in the strategic management of fast-food restaurants
Idioma originalEspañol
Páginas (desde-hasta)332-347
Número de páginas16
PublicaciónRISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao
Volumen2022
N.ºE48
EstadoPublicada - feb. 2022

Palabras clave

  • Digital literacy
  • digital skills
  • fast food
  • strategic management

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Alfabetización digital en la gestión estratégica de los restaurantes de comida rápida'. En conjunto forman una huella única.

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